Serum khalila ni berasaskan bahan utamanya aloe vera..

Pada yang dah dengar akak cerita kat ikimfm tadi kenapa kami pilih aloevera sebagai bahan utama kebanyakan item khalila

Aloevera ni Bagus sgt tau.

Banyak sangat manfaat lidah buaya ni. Bukan sahaja untuk wajah malah manfaat lidah buaya seluruh tubuh anda mulai dari kepala sampai kaki.

Tak hairan lah ramai pengguna Serum ni habaq kata Serum khalila ni serbaguna.

Bukan setakat pakai dimuka..

  • Ada yang sapu kat kening utk lebatkan dan hitam kan bulu kening.
  • ada juga yang sapu kat bibir utk lembabkan bibir yang kering.
  • ada juga sapu bwh lengan. Hilangkan hitam bawah lengan (macam-macam depa ni)
  • yang sapu kat nipple pun ada (merahkan kembali part tu)
  • Paling Best ibu-ibu mmg standby serum ni dlm beg. Pada anak yang ada gatal2 waktu malam nak tidur.. Tak selesa sbb ruam, ramai ibu-ibu guna serum sebagai inisiatif untuk nyamankan dan selesakan anak-anak dengan mengusapkan serum khalila pada anak2.
  • Penggunaan yang konsisten boleh anjalkan kulit wajah kerana bila serum disapukan pada kulit wajah,ia akan melepaskan enzim semulajadi dan vitamin penting ke kulit wajah untuk menghasilkan efek pelembab yang menyebabkan pengembalian keseimbangan pH. Bila kulit sentiasa lembab, kurangkan masalah dehidrasi. Maka wajah akan lebih anjal dan tegang

Siapa yg dah pakai #SerumKhalila ni mmg tak boleh tinggal lah..

Setitik je setiap kali pakai